Przejdź do treści głównej
Lewy panel

Wersja do druku

Stanowisko ds. przyznawania świadczeń dla rodzin

16.04.2024
Autor: Urszula Masłowska

Profil stanowiska: Pracownik na tym stanowisku opracowuje sprawy związane ze świadczeniami na rzecz rodzin: dobry start (300+), świadczenie wychowawcze (500+), rodzinny kapitał opiekuńczy (RKO).

Wymagania: Wymagania niezbędne: • wykształcenie średnie, Mile widziane: • minimum 6 miesięcy pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, • wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne). Wymagania dodatkowe: Jeśli posiadasz poniższe kompetencje: • orientacja na cel i jakość, • komunikacja, współpraca, • orientacja na klienta, • rozwiązywanie problemów. Zachęcamy Cię, abyś złożył/a swoją aplikację.

Ponadto, oczekujemy od Ciebie znajomości: • Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu "Dobry start" (Dz. U. poz. 1092), • Ustawa z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2023 r. poz. 810, z późn. zm.), • Ustawa z dnia 17 listopada 2021 r. o rodzinnym kapitale opiekuńczym (Dz. U. 2021 poz. 2270). Wymagamy następujących dokumentów: • CV, • list motywacyjny, • skany dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, • skany dokumentów potwierdzających staż pracy w ZUS. Sposób aplikowania: Dokumenty należy przesłać wyłącznie przez formularz aplikacyjny, wybierając Aplikuj na dole ogłoszenia. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie. Termin, do którego należy składać dokumenty - 26.04.2024r.

Oferujemy: • zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę, • ruchome godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy, • premie kwartalne, • wynagrodzenie „trzynastkę”. • rozwój zawodowy poprzez uczestniczenie w różnych formach szkoleń, • świadczenia z ZFŚS w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych. Warunki wykonywania pracy: • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, • wiążą się z kontaktem z klientem ZUS, • gotowość do ewentualnego odbywania podróży służbowych, • budynek 10 piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 i 9 piętrze, • wejście do budynku zorganizowane z poziomu chodnika, • drzwi wejściowe otwierają się na przycisk, • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami do aplikowania o pracę. Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.

Miejsce pracy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku ul. Młynowa 29 15-404 Białystok Centrum Obsługi Świadczeń dla Rodzin

Uwagi: Informacje dodatkowe: • poszukujemy 7 pracowników, • proces rekrutacji obejmować będzie sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku w zakresie podanym w ogłoszeniu (test wiedzy) oraz rozmowę kwalifikacyjną, • skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, • oferta niekompletna, przesłana po terminie nie będzie rozpatrywana.

Miejsce: Białystok

Okres publikacji: 2024-04-16 - 2024-05-16

Podpis: Urszula Masłowska

Telefon: 857486741

E-mail: urszula.maslowska@zus.pl

Redakcja portalu nie odpowiada za treść ogłoszeń.
Prawy panel

Biuletyn

Wspierają nas