ABC… dla pracownika z niepełnosprawnością i pracodawcy
01.01.2009
Osoby z niepełnosprawnością stanowią szczególną kategorią pracowników, dlatego też przepisy prawa, poprzez odmienną regulację niektórych uprawnień i obowiązków pracowniczych dla tych osób, mają ułatwić im funkcjonowanie na rynku pracy. Publikacja zawiera informacje m.in. o tym, jakie są uprawnienia pracownicze osoby z niepełnosprawnością i jakie są obowiązki pracodawcy.
Autor: Anita Siemaszko
Pobierz „ABC… dla pracownika z niepełnosprawnością i pracodawcy” w formacie PDF (3 MB)
Dodaj odpowiedź na komentarz
Polecamy
Co nowego
- Sejm przyjął ustawy o dodatkach dla pracowników pomocy społecznej, pieczy zastępczej, opiekunów żłobkowych i rodzin zastępczych
- Osoby z niepełnosprawnościami z większą szansą na integrację społeczną i usamodzielnienie
- Parlament Europejski przyjął przepisy, które wprowadzą ogólnounijną kartę osób z niepełnosprawnością
- Wiceminister Borys: program "Aktywna szkoła" jest inwestycją w dzieci i młodzież
- Nowa Dyrektorka IPiSS
Komentarz