Różowy październik – Miesiąc Świadomości Raka Piersi
Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi. W tym szczególnym okresie Onkofundacja Alivia i AMS chcą zwrócić uwagę Polek na profilaktykę oraz diagnostykę nowotworów piersi. W ramach kampanii, w największych miastach Polski, wyemitowanych zostanie ponad 3 miliony treści edukacyjnych!
Różowy październik
Do końca października, na wiatach przystanków, w galeriach handlowych oraz klubach fitness, wyświetlone zostaną treści edukacyjne skierowane do kobiet. Ich celem jest zachęcenie do profilaktyki i badania piersi. Działania AMS i Alivii to łącznie ponad 3,2 mln emisji na przeszło 1,8 tysiąca ekranów! Tylko na samych Digital Citylightach dziennie pojawi się 19 godzin materiału związanego z tą kampanią.
- Do końca miesiąca na Digital Citylightach AMS przypominamy o trwającym różowym październiku. Na pasku wiadomości pojawia się reklama natywna, a plansze kontentowe na naszych nośnikach informują o konieczności badania piersi. Dodatkowo zeskanowany za pomocą smartfona QR kod kieruje wprost na stronę Alivii, ze zbiorem informacji o profilaktyce raka piersi – wyjaśnia Grażyna Gołębiowska, dyrektor marketingu w AMS.
Badania profilaktyczne
Wspólną kampanią Onkofundacja Alivia i AMS chcą zwrócić uwagę Polek na znaczenie badań profilaktycznych we wczesnym wykrywaniu raka piersi, a także ogrom potrzeb związanych z nowoczesnym leczeniem onkologicznym.
- Realia w Polsce nadal odbiegają od standardów panujących w Unii Europejskiej. Tak pod względem profilaktyki, jak i zakresu opieki medycznej adresowanej do kobiet ze zdiagnozowanym rakiem piersi. Diagnostyka i wczesna wykrywalność jest jednym z obszarów, którymi zajmujemy się od samego początku. Dzięki takim akcjom, jak obecna, prowadzona na nośnikach cyfrowych w przestrzeni publicznej, możemy skutecznie dotrzeć do kobiet z wartościowym, uświadamiającym przekazem – mówi Agata Polińska, wiceprezeska Onkofundacji Alivia.
Komentarz