Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży z j. czeskim/słowackim
16.09.2021
Profil stanowiska
Jako Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży będziesz:
- prowadził rozmowy telefoniczne i korespondencję mailową z klientami w celu generowania możliwości współpracy,
- aktywnie promował i wyjaśniał klientom Ofertę Wartości dla Klienta (OWK),
- przekazywał Klientom wstępnie uzgodnione lub standardowe oferty,
- przygotowywał dokumentację – zgodnie z zaakceptowaną ofertą,
- wspierał działania Menadżerów ds. Kluczowych Klientów nakierowane na maksymalizowanie zysków wynikających ze współpracy z nimi,
- wspierał nowych Klientów w początkowej fazie korzystania z produktów,
- efektywnie wspierał istniejących Klientów w codziennych sprawach, w tym zarządzanie Klientami i okresowa weryfikacja ich potrzeb, doświadczeń i życzeń,
- śledził plany rozwojowe Klientów i ich nowe obszary działania w celu zaproponowania dodatkowych produktów lub usług,
- budował i utrzymywać relacje biznesowe z Klientami,
- zapewniał odpowiedni poziom współpracy z zespołem Menadżerów ds. Kluczowych Klientów,
- udzielał regularnych informacji zwrotnych do zespołu sprzedażowego odnośnie spraw Klientów i działań konkurencji,
- aktywnie kontaktował się z Klientami zmniejszającymi ilości zakupów lub Klientami, którzy nie notują dalszego wzrostu z kartami flotowymi,
- dostarczał wsparcia w procesie windykacji należności – kontaktować się z dłużnikami w celu ustalenia planu spłaty i odnowienia współpracy.
Wymagania
- znajomość języka czeskiego lub słowackiego na poziomie minimum C1,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
- umiejętność przekonania do OWK i prezentacji jej atutów jako wartości dla Klientów,
- umiejętność efektywnej komunikacji z Klientami, zyskania ich zaufania i budowania relacji biznesowych,
- umiejętność analizy danych i dobra znajomość programu Excel,
- zmysł sprzedażowy/biznesowy i przedsiębiorcze nastawienie,
- sumienność i pozytywne podejście,
- profesjonalna postawa wobec interesariuszy firmy,
- mile widziane orzeczenie o stopniu niepełnoprawności.
Oferujemy
- umowę o pracę z uwzględnieniem wszystkich przywilejów wynikających z posiadanego stopnia niepełnosprawności,
- prywatną opiekę medyczną,
- dostęp do platformy multikafeteryjnej, w tym kartę Multisport,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- zniżki na paliwo.
Miejsce pracy
Kraków
Uwagi
CV prosimy kierować na adresy e-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org lub i.kaminska@biznesbezbarier.org, wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fundację Biznes bez Barier moich danych osobowych w celu wykorzystania w procesie rekrutacyjnym na stanowisko wskazane w ogłoszeniu oraz w celu informowania o ofertach pracy na zasadach określonych w Polityce RODO: http://biznesbezbarier.org/politykaPrywatnosci”.
Miejsce: Kraków
Okres publikacji: 2021-09-16 -
Podpis: Iwona Kamińska
E-mail: rekrutacja@biznesbezbarier.org
Redakcja portalu nie odpowiada za treść ogłoszeń.